رنگارنگ


رنگارنگ
<$BlogPageTitle$>
About




سلام به وبلاگ ما خوش اومدین لطفا نظر بزارین اگه نظر ندید خیلی ناراحت میشیم با همه تبادل لینک میکنیم بی معرفت نباشین و همیشه سر بزنید ..... حالا از وب دیدن کنید ....

leave some drops.

Archive


Category


♥(ˆ⌣ˆԅ)

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->



چترفراموشی

کــد کــَج شــُدَنِ تَصــآویر

کلبه تنهایی من

♪ پانوق ما دوتا ♪

میسی عکاس

میسی عکاس


parsskin go Up

Up Page


Pink Transparent Star آيکـُن هاي ِ دختره

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آيکـُن هاي ِ دختره

آيکـُن هاي ِ دختره

آيکـُن هاي ِ دختره

آيکـُن هاي ِ دختره

آيکـُن هاي ِ دختره

آیکـــون هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

آیکـــون هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

دخترونه & پسرونه

دخترونه & پسرونه

سلام

سلام

خوبین دوستای گلم به وبلاگمون خوش اومدید

دوستان

نظر بدید اگه پیشنهاد یا انتقادی داشتید در نظر هاتون به صورت

خصوصی بهمون بگید دوستتون داریم              

                                                  یگانه و ترنم                  



نظرات شما عزیزان:

shahram
ساعت13:37---10 خرداد 1392
salam.YEGANEH&TARANOOM khanoom.webetoun khobe.man linketoun kardam.age khastid ba manm sar bezanid va linkaam konad

دو عاشق
ساعت20:27---27 فروردين 1392
سلام .... وبتون خیلی خوبه . خوشحال میشم به وبم سر بزنید و حتما در پست صندلی داغش ، ازم سوال کنید .
مرسی


setayesh
ساعت17:21---9 بهمن 1391
سلام عزیزم وبلاگ خیلی خوب وشادی داری،من لینکت کردم،توهم بیا به من سربزن ولینکم کنپاسخ:حتما عزیزم

نگین جون
ساعت13:07---5 بهمن 1391
ترنم جون اپم خوشحال میشم بیای

کد لوگو رو خواستی بهت بدم..؟
پاسخ:حتما میام عزیزم


ساعت14:19---7 دی 1391
سلام..... وبتون خیلی خوشمله..... من که حال کردم(حسابی!) اگه دوس داشتین به وب منم یه سری بزنین.... اگر هم با تبادل لینک موافق بودین خانوم بلا رو خبر کنین... منتظرم.........."> پاسخ:حتما دختر بلا

حسين
ساعت20:24---29 آذر 1391
محفـــــــل آريائيــــــــــــ تان طلائيـــــــــــــــــــــ ، دلهايتان دريائيــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ

شاديهايتان يلدائيـــــــــــ ، پيشاپيشــــــــــــ مبارکـــــ باد اين شبـــــــ اهورائيـــــــــــــــــ .

پيشـــــــاپيشـــــ يلداتونـــــــــــ مباركــــــــــــــــ !!
پاسخ:همچنین از شما


من وتو
ساعت18:05---19 آذر 1391
خواهش میکنم گلم
مرسی که لینکم کردی
بازم بهم سربزن خوشحال میشم!
موفق باشی!


الناز
ساعت10:51---15 آذر 1391
سلام لوگوی خوشگلت تو وبمه عجقم خوش حال میشم منو با اسم مدرسه دخترانه بنت الهدی لینک کنی بای

من وتو
ساعت10:24---15 آذر 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااام
وبتوت عااااااااااااااااااااااااااااا اااااالیه،حرف ندااااااااااااااااااااااره=D Dخیلی خوشم اومد..
دوس داشتین به وب منم سربزنین خوشحال میشم
موفق باشین


محدثه
ساعت18:08---8 آذر 1391
سلام یگانه وترنم جان وبتونوخیلی دوس دارم خیلی نازه امامیتونه خیلی بهترازایــــــــــن باشه درکل ازقالبومطالبتون خیلی خوشم اومدبهم آرامش داد..........
پاسخ:خوشحالم عزیزم..ممنون سرزدی


kimia
ساعت13:53---26 آبان 1391
می خواهم با زیباترین و



قشنگ ترین واژه دنیا مهمانت کنم



می خواهم روی سقف آسمان



با درشترین کلمه بنویسم



عزیزترینم



( دوستت دارم )


yasi
ساعت14:20---22 آبان 1391
وبتون قشنگ وجیگره خوشحال میشم به منم سربزنی
پاسخ:میام گلم


حسين
ساعت20:58---3 آبان 1391
ترنم منو كه لينك نكردي!پاسخ:به پیوند های روزانه یه نیگا بنداز

سپهر
ساعت21:39---1 آبان 1391
سلام



خوبي حاجي؟ ايام به کامه؟



اگه حال داري اينو يه ديد بزن ؟



تو اين صفحه فقط 2 تا عکسه



اينم آدرس :



http://www.iraniantuning.com/Agahi/t/1.html



اگه حال داري...حال نداري که هيچي





راسي لينک اختصاصيتم گذاشتم رو وبلاگم اگه ديدي خوشت اومد ازونجا بيا تو



فدات...معذرت وقتتو گرفتم
پاسخ:ooooookkkkkkkkkeeeeeeeyyyyyyyy


Kati
ساعت22:53---30 مهر 1391
linkidametپاسخ:منم همینطور

domino
ساعت20:00---30 مهر 1391
لینک شدی گلم
پاسخ:مرسی عزیزم منم لینکت میکنم


فیگارو دانلود
ساعت16:41---29 مهر 1391
سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری
اگه دوست داشته باشی می تونیم باهم تبادل لینک یا بنر کنیم اگه دوست داشتی من را از قسمت نظر دهید سایتم باخبر کن
http://figarodownload.ir
راستی اگه بنر هم نداری من باقیمت خیلی کم برات طراحی میکنم برای سفارش در قسمت نظر دهید همین سایت سفارش بده تا برات یه بنر خوب درست کنم.


پارسا
ساعت21:32---11 مهر 1391
سلام!!!!

بر اثر اتفاقات این چند روز واسه خودم حس هیچ کاری نبود.ولی اجبار بر بیرون ریختن احساسم منجر به آپ شدید شد

ممنون و متشکر اگه سر بزنین...سپاس گذارمپاسخ:خواهش میکنم تشکر لازم نیست


پارسا
ساعت19:53---10 مهر 1391
سلام

مرسی از اینکه دوباره سر زدی...

منم شمارو با نام وبت لینک کردم...امیدوارم دوست خوبی براتون باشم

آپ کردین با خبرم کنید سپاس گذارمپاسخ:بله حتما


پارسا
ساعت18:32---9 مهر 1391
سلام دوست عزیز

مرسی که بهم سر زدی و دعوتم کردی!!!

وب شما هم عالیه و مطالبت جالب انگیزه!!!!

با تبادل لینک هم مشکلی ندارم.با چه اسمی لینکت کنم؟؟؟؟پاسخ:ممنون از نظرت ممنون میشم با نام وبلاگ لینکم کنی منم لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 8 شهريور 1398برچسب:, | 14:56 | ترنم |